3 Şubat 2012 Cuma

içimdeki diğeri

bugün seninle uyumluydum ,en azından sabahki halim öyleydi.senin ben olmadığını biliyorum ya da hayal ettiğim biri olmadığını.zihnimdesin, çokluk saklanıyorsun ben diğer insanların yanında olunca.yalnızken her zaman varlığını belli etmiyorsun bana,ama ben yine de senin var olduğunu biliyorum.keşke varlığını somutlaştırabilsen de bu yalnızlık hissi biraz azalsa.bu sabah mutluydum.çünkü senin gibi olduğumu hissettim kısa bir an da olsa.ve senin gibi baktım yaşama ...

bugün sıradanlığımın farkına yine vardım.insan mutlu olduğunu düşünürken sıradanlığının farkına varmamalı .

acaba kaç yıl sonra intihar etmeye cesaret edeceğim..şu anki gibi hissedip de daha da çürümeye bırakmam kendimi umarım.


ekşi 'de gezinirken öğrendiğim bir grup ve şarkısı ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder