15 Mayıs 2012 Salı

birkaç şey

yolda yürürken çoğunluk kaldırım taşlarına bakıyorum,insanlarla pek göz göze gelemiyorum.insanlara bakarken onlar baktığımı farkederse gözlerimi tekrar kaldırıma yöneltiyorum.sabah ,hızlı adamlarla birisi biraz önümde yürüyordu.ellerini farkettim birden.parmak ucundaki deriyi soyuyordu,diğer eliyle de giydiği uzun kollunun ucunu çekiştiriyordu parmaklarıyla.yakınlık hissettim birden üç dört adım önümde yürüyen kişiye.içekapanıktı sanırım .çokluk benim yaptığım şeylerdi yaptıkları çünkü.neyse,uzaklaştı ,gitti.ben de etrafa bakınarak insanlarla göz göze gelmeyerek yürüdüm.


sabahları ve eve dönerken hala belki onu görebileceğimi düşünüyorum yolda.daha unutamadım demek ki platonik arkadaşımı-aşk değildi;onunla sohbet etmek,ona yakın olmak istemiştim,sanırım bu ,aşk değil-yakında unutma evresine geçerim belki.gerçi ona göre tuhaf olmalı yaptığım.tanımadığı birinin lütfen oku diye depresif bir şeyler yazdığı kağıdı uzatması falan.neyse ,yazdığımı hiç okumadı sanırım . depresif manyağın teki olduğumu düşünüp yolunu değiştirdi galiba...


bakumanın mangasına başladım.18 bölüm okudum,sevdim çokça.yazın okumayı düşünüyordum ama bu aralar okuyunca bir şeye bağlanmış hissediyorum.yaşam için cılız bir sebep işte..


bugün eve gelirken hava sıcaktı,yağmur yağmadı .yağmur yağdığı zaman kendimi biraz olsun canlı hissediyorum ben ama bugün yağmadı işte.elbise giymiş bir kızla yanında sevgilisi- sanırım- yürüyorlardı.etrafta birlikte hareket eden insanlar,bir araya gelmeye anlaşmış mutlu görünen insanlar...elbise giymem ben.etek geçmişim çocukluk dönemimi saymazsam lise formamla sınırlı..o da dolabımda yok uzun zamandır..

aklıma sarah blasko geldi bunları yazarken.onun gibi olmak isterdim...zarif,başarılı,güzel,içten...




sarah


dengeki daisy den.çok seviyorum bu mangayı ...





kel kal kurosaki :)







4 yorum:

  1. Bazen bende insanların arasında yürürken diğer yargılayıcı, huysuz ve kendi dünyalarına fazla kapılmış insanların arasından benim gibi olan birini görürüm. Yakınlık hisseder, konuşmak isterim. Bu aşk değil, sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şey,ikisi farklı kişilerdi...o gün gördüğüm kişi ile uzun süredir görmek istediğim kişi.tekrar okudum da yazdığımı, aynı kişiden bahsetmişim gibi olmuş.o gün gördüğüm kişiye karşı biraz yakınlık hissettim,diğerine ise bilmiyorum,baya yoğundu ilk başta hissettiklerim.gördüğüm zamanlarda heyecanlanma falan..neyse...keşke yakınlık hissedilen kişiye karşı oluşan his diğeri tarafından yadırganmasa...

      yorum bıraktığın için teşekkürler bu arada..

      Sil
  2. Hala Dengeki Daisy'yi seviyor musun? (merak ettim niyeyse)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet,hala seviyorum.en sevdiğim manga sayılmaz ama yine de oldukça çok sevdiğim bir manga.gerçi son çıkan bölümlerini okumadım.ingilizce okumaya üşendiğimden sanırım öylece bekliyor,birikmiş halde bölümleri.sen böyle yazınca acaba son 10 bölümde falan bir şeyler mi oldu diye düşünmeden edemedim..baş karakterlerin birbiriyle ilişkisini seviyorum..bayık shoujo türünde olmamasını,okurken moralimin düzelmesini seviyorum.öyle işte..neden sormuştun da?

      Sil