20 Ocak 2012 Cuma

hiç yapmadığım ve cesaret edeceğimi düşünmediğim bir şey yaptım.tanımadığım ama kendimi yakın hissettiğim sana gerçek hislerimi yazdım.yaşamdan bıkmışlığımı,intihara meyilli halimi,seninle konuşmanın benim için önemini.sanırım yanıldım.benim gibi değilsin sen,benim baktığım gibi bakmıyorsun hayata.hayatın gayet anlamlı geliyor olmalı sana.yine de merak ediyorum o kağıdı sana verdiğimde okudun mu,ne yaptın,ne düşündün hakkımda.....
keşke kafanı eğip yanımdan geçeceğine bir şey söyleseydin bana.olumsuz da olsa bir şey söyleseydin.

galiba itici,iğrenç varlığımı benim dışımdakiler de farketmeye başladı....

neyse hayat boktan işte,son zamanlarda daha boktan geliyor sadece.



1 yorum:

  1. Bunları ben de yaşadım.Ama seninki kadar değil...Umarım yalnız olmadığını , olamayacağını fark etmişsindir.Lütfen bu kadar üzülme.En kötüsünü düşünme.İnancını yitirmişsin, yitirme.Sen herkes gibi biricik varlığınla mükemmelsin , eşsizsin, her insan gibi...Sakın pes etme.Seni sevecek insanlar olacak ! Sevilmemek münkün değildir.Eğer öyle olsaydı bir ailen de olmazdı. Hepimizin aileleri var ve inan senin de bir ailen olacak. Ama şimdi , sen inan ve bekle...Asla başka türlü düşünme.Onu düşün ve hazırlık yap. O gelecektir... Hem çirkin insan yoktur. Çirkin olan hiçbir şey yoktur.Sadece insanlar "Ben güzelim, parlağım. " diyerek övünüyorlar.Zulmediyorlar.Sonsuz ihtiraslarıyla dünyadaki kaynaklar sınırlıdır , diyorlar. Bunların hepsi yalan! Sen sadece bekle...Toprak güzeldir...Toprak olan her şey güzeldir. Bunu biliyorsun belki, belki henüz düşünmemiştin bunu...Bunu düşün.Kendine daha fazla haksızlık etme..

    YanıtlaSil